Bytte & Retur

 Bytte: 

Dersom du skulle ønske å bytte dine produkter har du muligheten til det. Send oss en epost til kontakt@befagr.no merket "Bytte + ordrenummer".Fest returetikett og send produktet tilbake i den samme forpakningen du mottok. For at du skal kunne bytte må produktet våre ubrukt i originalforpakning og plastforsegling ikke være brutt. Når vi mottar varen som skal byttes vil vi sende deg ditt nye produkt så fort som mulig innen rimelig tid.

Retur:

Produktet må være uåpnet, i originalforpakning og i samme stand som når du mottok varen for å få tilbake pengene. Produktet må også være forsvarlig innpakket slik at det ikke blir skadet under transport. Skadede produkter refunderes ikke. Fest returetikett og send produktet tilbake i den samme forpakningen du mottok.

Hvis du velger å benytte deg av angreretten, sender du beskjed om dette innen 14 dager fra du mottok produktet. Benytt deg av angrerettskjema som du fikk med ordren. Ettersom kjøper har bevisbyrden for at angreretten er blitt gjort gjeldende, skal all kommunikasjon angående angrerett skje skriftlig pr. epost. Eposten som skal benyttes er kontakt@befagr.no, merket med "Retur + ordrenummer".

Reklamasjon

Dersom det skulle være feil eller mangler på produktet du mottar fra oss, kan du gi oss beskjed om dette på epost: kontakt@befagr.no, merket med "Reklamasjon + ordrenummer". Kjøper må innen rimelig tid etter at feilen ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi selger melding om at han eller hun ønsker å benytte reklamasjonsretten. Kjøper har alltid reklamert tidsnok dersom det skjer innen 2 mnd, fra mangelen ble oppdaget eller burde blitt oppdaget.

Dersom varen har en mangel og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan kjøperen i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 6 etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, velge mellom retting og omlevering, kreve prisavslag, kreve avtalen hevet og/eller kreve erstatning  fra selgeren.